Kundeservice
FAQ
Det viktigste for oss er at alt er som det skal være. Derfor tilbyr vi gratis bytte dersom størrelsen ikke passer. Husk å bruke vår størrelseskalkulator.
Det betyr at vi enten bytter bestillingen din én gang, hvor vi både betaler for returfrakten og frakten til deg igjen - dersom kjøpet ditt har vært over 799 kr.
Send oss en e-post og motta returinstruksjoner
Du må sende genseren tilbake og enten legge ved ordrebekreftelsen eller ordrenummeret ditt og skrive "Bytt". Gjør så et kjøp av den nye genser eller pysj - så refunderer vi deg frakten. Dette er for å sikre at du får din nye genser, pysj eller skjorte så fort som mulig, siden størrelsene kan gå fort i høysesongen vår. Gratisbyttet er gyldig til og med 31.12.2022 - etter det kan du kjøpe en returetiketten gjennom oss.
Vi har 100 dagers returrett, forutsatt at hangtagget ikke tatt av. Når du refunderer de returnerte varene, kan det gå opp til dager før du har pengene på kontoen. Du kan kjøpe en returetikett her for 100 kr :
Send oss en e-post og motta returinstruksjoner
Vi refunderer imidlertid 100 kr. mindre enn det du skulle ha tilbake, som betaling for returetiketten. Vi refunderer pengene til kortet du betalte med da du bestilte.
Når du handler på Jule-Genser / Christmas Sweats, leverer vi med Helthjem. Her kan du enten velge hjemlevering eller levering til pakkeboksen. I tillegg tilbys også instabox. Fri frakt er mulig med kjøp over 799NOK.
Leveringstid:
Normalt leverer vi innen 1-2 hverdager – men i ferieperioden kan det være press på posten, og derfor kan det oppstå forsinkelser. Dette skyldes i hovedsak Black
Friday, julehandel og snøvær.
Vi trekker pengene fra kontoen din så snart varene er sendt fra lageret vårt.
Derfor, hvis ingenting har blitt levert til deg, selv om pengene er trukket, kan det tyde på at du har oppgitt feil e-post eller telefonnummer under
utsjekkingsfasen.
Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg med å spore pakken din.
Hva kan jeg betale med:
Vi aksepterer betalinger fra Applepay, Klarna, Vipps, Visa og omtrent alle andre kort.
Hvis du mottar en defekt vare, gå til vår returportal og
fyll ut informasjon om hvilket produkt som er defekt og legg ved bilder av
problemet:
Send oss en e-post og motta returinstruksjoner
Alternativt, i tilfelle av en defekt vare, klager eller feil
i bestillingen - vennligst kontakt oss på info@jule-genser.no og informer oss om hva problemet er, inkludert ordrenummeret. Da løser vi det så fort som mulig.
Pakke ikke hentet
Hvis du ikke har hentet pakken din, vil den bli returnert til oss. Vi tar et administrasjonsgebyr for håndtering på 150 kr for dette. Vi vil da kontakte deg og sende pakken på nytt, for 70 KR , som vi vil informere deg om hvis du sender oss en e-post til info@jule-genser.no Hvis det er fordi du har angret på kjøp, kanseller bestillingen og overfør pengene dine tilbake – håndteringsgebyret på 150NOK beholdes.
Alle våre klær er vaskbare. Vi anbefaler imidlertid håndvask eller vask på 30C. Husk å ta av batteriboksen til julegenseren med lys. Det er viktig at du ikke setter sammen batteriboksen før den er 100 % tørr.
Skriv til oss
